środa, 30 listopad 2011 02:21

Medice, cura te ipsum

Napisał

28 października napisałem do redakcji „Najwyższego Czasu”:

 

Prostuję informację, podaną przez Was w Listach do redakcji, w numerze 44-45: „Najwyższy Czas!” był nie drugim, a trzecim periodykiem, który w 1992 r. opublikował listę Macierewicza. Jako pierwszy listę zamieścił wydany w dużym nakładzie numer „Solidarności Walczącej”. Tygodnik „Tak” przedrukował ją z „SW”. Maczałem akurat palce w obu tych publikacjach – byłem w tym czasie jednym z redaktorów „SW”, a jednocześnie redaktorem technicznym „TAK”. Za opublikowanie listy redaktorów „SW” próbowała ścigać poznańska prokuratura (mam zachowane wezwanie na przesłuchanie w tej sprawie), jakoś szybko jednak zrezygnowała. Proszę o opublikowanie sprostowania.

Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi i sprostowania nie zamieszczono.

„Najwyższy Czas!” często wytyka dziennikarzom „Gazety Wyborczej” odmowę publikowania sprostowań. Jak jednak widać, stosuje te same standardy dziennikarskie.

Czytany 3467 razy
Zaloguj się, by skomentować

Nasza strona używa plików cookies. Jeśli przeglądasz nasze strony równocześnie wyrażasz zgodę na korzystanie z nich.Więcej o naszej polityce prywatności Polityka prywatności. Korzystanie z tej strony wymaga akceptacji plików cookie.